Професійний обмін досвідом: Діагностичний інструментарій та як він допомагає оцінити розвиток дітей з ООП
23 квітня 2024 року в рамках зустрічі освітянського методичного осередку на тему «Співпраця психолога, соціального педагога, асистента учителя та інших фахівців команди супроводу у роботі з дитиною з ООП» директор ІРЦ - Юрій Туровський провів екскурсію кабінетами центру та розповів про особливості роботи. Фахівці (консультанти) установи ознайомили присутніх з діагностичним інструментарієм, що використовується під час комплексної оцінки розвитку («CASD» (опитувальник розладу аутистичного спектра), «Conners-3» (шкали оцінювання розладу дефіциту уваги та гіперактивності), «Leiter-3» (міжнародна шкала продуктивності Лейтера), «WISC-IV» (шкала інтелекту Векслера для дітей) та «РЕР-3» (індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей з розладами аутистичного спектра). Усі присутні мали змогу бути активними учасниками елементів діагностики.