A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр Підгайцівської сільської ради Волинської області"

Нормативно-правове забезпечення

ЗАКОНИ УКРАЇНИ

 

 Конституція України

 Закон України “Про освіту”

 Закон України  “Про повну загальну середню освіту

 Закон України  “Про професійну (професійно-технічну) освіту”

 Закон України  “Про фахову передвищу освіту”

 Закон України  “Про вищу освіту”

 Закон України  “Про дошкільну освіту”

 Закон України «Про позашкільну освіту»

 Закон України «Про охорону дитинства»

 Закон України «Про ратифікацію Конвенції про права осіб з інвалідністю і Факультативного протоколу до неї»

 Закон України “Про основисоціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”

 ЗаконУкраїни  «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства»

 ЗаконУкраїни  «Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту»

 Закон України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні»

 Закон України «Про соціальні послуги»

 Закон України "Про державну соціальну допомогуособам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю"

 Закон України  "Про державну соціальну допомогуособам, які не мають права на пенсію, та особам з   інвалідністю"

 Закон України  «Про інформацію»

 Закон України  «Про телекомунікації»

 Закон України  «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах»

 Закон України  «Про доступ до публічної інформації»

 Закон України  «Про захист персональних даних»

 Закон України  «Про електронні документи та електронний документообіг»

 Закон України  «Про електронні довірчі послуги»

 

 МІЖНАРОДНЕ ЗАКОНОДАВСТВО

 

Загальна Декларація прав людини (ООН,1948) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_015#Text

Конвенція про боротьбу з дискримінацією (ЮНЕСКО,1960)  https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_174#Text

Конвенція про права осіб з інвалідністю (Конвенція про права інвалідів) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_g71#Text

Конвенція про права дитини (ООН, 1989) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_021#Text

https://www.unicef.org/ukraine/media/2596/file/Convention%20in%20Ukrainian.pdf

Стандартні правила забезпечення рівних можливостей для осіб з інвалідністю (1993)  https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_306#Text

Саламанкська декларація і рамки дій (1994) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_001-94#Text

Дакарські рамки дій «Освіта для всіх»: виконання наших загальних зобов’язань (2000) http://multycourse.com.ua/ua/

Європейська соціальна хартія (переглянута), ратифікована Законом України від 14 вересня 2006 р. № 137-V

Конвенція Організації Об’єднаних Націй про ліквідацію всіх форм дискримінації щодо жінок

Копенгагенська декларація про соціальний розвиток (1995) 

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_505#Text Інчхонська декларація. (2015)

 

НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ

 

Указ Президента України №195/2020 від 25.05.2020 Про «Національну стратегію розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі»

 

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. № 1117-р «Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції створення та розвитку системи раннього втручання на період до 2026 року»

 

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 р. № 366-р «Про схвалення Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року»

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 21 липня 2021 р. № 765 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами» ( ЗМІНИ до Положення про Інклюзивно-ресурсний центр) 

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2021 р. № 1321 «Про затвердження  Порядку організації інклюзивного навчання в закладах фахової передвищої освіти»

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр»

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. № 957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти»

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 28 липня 2021 р. № 769 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. №530»

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1289 «Про затвердження Порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти»

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 23 січня 2019 р. № 41 «Порядок забезпечення підручниками та посібниками здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників»  

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 «Порядок організації діяльності інклюзивних груп в закладах дошкільної освіти»

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 р. № 175 «Деякі питання Національної ради з питань раннього втручання» зі змінами у постанові від 09.12.2020 № 1217, якою внесено зміни до Національної ради з питань раннього втручання і до Положення про Національну раду з питань раннього втручання

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 р. № 636 «Порядок організації інклюзивного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти»

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 р. № 635 «Порядок організації інклюзивного навчання у закладах вищої освіти»

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 р. № 800 «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників» (Порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників)

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 р. № 779 «Про організацію інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти» (Порядок організації інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти)

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 р. № 221 «Про затвердження Положення про спеціальну школу та Положення про навчально-реабілітаційний центр»

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2017 р. № 88 «Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами», затверджені (Офіційний вісник України, 2017 р., № 19, ст. 531)

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 р. № 585 «Про встановлення тривалості здобуття повної загальної середньої освіти особами з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти» (Офіційний вісник України, 2003 р., № 17, ст. 776; 2019 р., № 69, ст. 2404; 2020 р., № 87, ст. 2801).

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 р. № 1096 «Про встановлення розміру доплати за окремі види педагогічної діяльності» (Офіційний вісник України, 2004 р., № 34, ст. 2263)

 

Наказ Міністерства освіти і науки України від 19.02.2021 № 235 «Про затвердження типової освітньої програми для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти»

 

Наказ Міністерства освіти і науки України України 11.06.2021 № 656 «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти з інклюзивним навчанням та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів»

 

Наказ Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 № 795 «Про надання грифа «Рекомендовано Міністерством  освіти і науки України» модельним навчальним програмам для закладів загальної середньої освіти»

 

Наказ Міністерства освіти і науки України України 13.07.2021  № 813 «Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти»

 

Наказ Міністерства освіти і науки України від 10.08.2021 № 898 «Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 № 795»

 

Наказ Міністерства освіти і науки України від 29.09.2021 № 1031 «Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 № 795»

 

Наказ Міністерства освіти і науки України від 13.12.2021 № 1358 «Про внесення змін у додаток до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 № 795» 

 

Наказ Міністерства освіти і науки України від 02.11.2020 № 1353, зареєстрований в Міністерстві юстиції України за № 24/35646 «Про затвердження Положення про систему автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів»

 

Наказ Міністерством освіти і науки від 21.06.2019 року № 873 Зміни до Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти

 

Наказ Міністерством освіти і науки від 12.01.2016 № 8 Про затвердження Положення про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти

 

Наказ Міністерства освіти і науки України від 18.10.2019 № 1310 "Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників для роботи в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти відповідно до вимог Концепції  "Нова українська школа"

 

Наказ Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010 № 1205 Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти

 

Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.06.2018 року № 609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти»

 

Наказ Міністерством освіти і науки від 23.04.2018 року № 414 «Типовий перелік спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти»

 

Наказ Міністерства освіти і науки України від 01.08.2018 № 831, зареєстрований в Міністерстві юстиції України за № 945/32397 «Про затвердження Порядку зарахування осіб з особливими освітніми потребами до спеціальних закладів освіти, їх відрахування, переведення до іншого закладу освіти

 

Наказ Міністерства освіти і науки України від 16.10.2018 № 1109, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 1279/32731 «Про деякі питання документів про загальну середню школу»


Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.12.2018 № 1369, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 02 січня 2019 р. за № 8/32979 "Про затвердження Порядку проведення державної підсумкової атестації"
 

Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 21 грудня 2018 року № 2449 «Про внесення змін до перекладу Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я та Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я дітей і підлітків https://drive.google.com/file/d/1zoiIgNPlYgVC4SAhys4naxqiJb5kzg5I/view

 

Наказ Міністерства освіти і науки України від 14 липня 2015 року № 762 "Про затвердження Порядку переведення учнів (вихованців) закладу загальної середньої освіти до наступного класу", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 30 липня 2015 року за № 924/27369

 

Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.05.2013 №488, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27 травня 2013 року за № 813/23345 «Порядок виховання та навчання в державних та комунальних дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах дітей осіб з числа іноземців та осіб без громадянства, яким надано тимчасовий захист в Україні»

 

Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 16 серпня 2010 року № 682, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2010 року за №794/18089 «Про удосконалення медичного обслуговування учнів загальноосвітніх навчальних закладів» (форма первинної облікової документації № 086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду»);

 

Лист Міністерства освіти і науки України від 16.11.2021 № 1/19832-21 "Про роботу інклюзивно-ресурсних центрів у зв'язку з прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2021 р. № 765"

 

Лист Міністерства освіти і науки України № 1/23180-21 від 30.12.2021 "Провизначення рівня підтримки у дітей з особливими освітніми потребами, якіздобувають дошкільну освіту в інклюзивних групах"

 

Лист Міністерства освіти і наукиУкраїни  № 1/23101-21 від 29.12.2021"Про методичні рекомендації для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів тапедагогічних працівників закладів загальної середньої освіти щодо встановленнякатегорій (типів) особливих освітніх потреб (труднощів) та визначення рівняпідтримки в освітньому процесі"

 

Методичні рекомендації для закладів загальної середньої освіти щодо визначення освітніх труднощів І рівня підтримки в освітньому процесі закладів загальної середньої освітиhttps://drive.google.com/file/d/1QhpPCVQkFEZhUxETG-5-MqqIYDZlA8v3/view

 

Методичні рекомендації для закладівзагальної середньої освіти щодо визначення освітніх труднощів і рівня підтримкив освітньому процесі закладів загальної середньої освіти

 

Методичні рекомендації дляінклюзивно-ресурсних центрів щодо визначення категорій (типології) освітніхтруднощів у осіб з ООП та рівнів підтримки в освітньому процесі

 

Лист Міністерства освіти і науки України від 30.08.2021 № 1/9-436 «Методичні рекомендації щодо навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладі загальної середньої освіти у 2021-2022 н.р.»

 

Лист Міністерства освіти і науки України від 31.08.2020 № 1/9-495 щодо завдань і функцій асистента вчителя


Лист Міністерства освіти і науки України від 29.11.2017 року № 1/9-639 "Щодо Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами" 

 

Лист Міністерства освіти і науки України від 16.06.2020 №1/9-328 «Щодо Методичних рекомендацій з огранізації психолого-педагогічного консиліуму для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини» 

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку/навчально-методичний посібник /авт.:О.В.Чеботарьова, Г.О.Блеч, І.В. Гладченко, С.В.Трикоз, І.В. Бобренко та ін.-К.,ІСП НАПН України, 2020 (Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку)

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку /навчально-методичний посібник/ авт.: О.В. Чеботарьова, Г.О.Блеч, І.В. Гладченко, С.В.Трикоз, І.В. Бобренко та ін.: за ред. О.В.Чеботарьової.-К.,ІСП НАПН України, 2019 (Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку)

 

Методичні рекомендації "Виявлення і подолання труднощів опанування навички читання в учнів загальноосвітніх навчальних закладів"

 

Технології психолого-педагогічно супроводу супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторі. Навчально-наочний посібник.Київ.2015    

http://www.ussf.kiev.ua/images/news/2016.02.10/Tehnologii%20Autizma.pdf

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора